ایران، ارومیه، شاهین دژ، منطقه قزلناو
+1 (305) 547-9909 (9 صبح - 5 بعد ظهر, شنبه - پنجشنبه)
اکنون بیش از هر زمان دیگری ، شرکت ها سرمایه گذاری زیادی در فناوری اطلاعات انجام می دهند. کیفیت این سرمایه گذاری ها بر کار روزانه میلیون ها نفر تأثیر می گذارد.
با این وجود دیدن بررسی های صنعتی که میزان شکست پروژه های IT بیش از 50٪ است ، غیر معمول نیست. می توان بهتر انجام داد و می توان آن را به طور مداوم انجام داد. از بوم مدل کسب و کار برای تمرکز استراتژی شرکت خود و تسهیل خرید سهامداران استفاده کنید.
در این دوره دو هفته ای ، ما چالش های بزرگی را در زمینه IT شرکت و چگونگی رفع آنها با استفاده منظم از تفکر طراحی ، راه اندازی ناب و چابک به عنوان یک چارچوب تیم گام برمی داریم..
کار خود را روی Canvas به منشورهای خاصی در IT ترجمه کنید. به سرعت نمونه هایی از فرآیندهای منطبق با استراتژی را برای پیاده سازی در زیرساخت فناوری اطلاعات خود ارائه دهید چگونه استراتژی مشتری محوری را تعریف می کنید که می توانید واقعاً اجرا کنید؟ برای انجام IT استراتژیک ، باید یک استراتژی داشته باشید! در حالت ایده آل ، شما به موردی نیاز دارید که درک و استفاده از آن به عنوان مبانی روشنی برای استفاده آسان باشد.
این همان چیزی است که شما در این دوره خواهید آموخت.
روشی مشتری محور برای انجام مشاغل راهی است که تجربه مثبت مشتری را قبل و بعد از فروش به منظور پیشبرد تکرار تجارت ، افزایش وفاداری مشتری و بهبود رشد تجارت فراهم می کند..
اما ، یک شرکت مشتری محور چیزی فراتر از شرکتی است که خدمات خوبی ارائه می دهد. آمازون و زاپوس نمونه های برجسته ای از مارک های مشتری محور هستند و سالها صرف فرهنگ سازی درمورد مشتری و نیازهای او کرده اند. تعهد آنها در ارائه ارزش مشتری واقعی است - در واقع ، Zappos خوشحال است که اگر کارمندان در فرهنگ مشتری مداری آنها نباشد ، از کار اخراج می شود.!
اما مشتری مداری چقدر مهم است؟ خبر خوب این است که بسیار مهم می شود! Econsultancy اخیراً پرسید که مهمترین ویژگی برای ایجاد فرهنگ واقعاً "بومی دیجیتال" چیست. پاسخ به این س andال و 58٪ پاسخ دادن به پاسخ ، مشتری محوری بود.
برای اطلاع از این دوره ثبت نام کنید.
معرفی کلی استراتژی های مشتری محوری
با اصول هیئت مشاوره مشتری آشنا شوید
موارد مهم در مورد انجام نظرسنجی و مدیریت بازخورد
این شبیه سازی توسط مدرسین و فراگیران بصورت آنلاین برگزار می شود.
در این بخش ، فراگیران فرصتی خواهند داشت تا درباره نقش رفتار مشتری در تجارت کاملاً بحث کنند